Az oldal sütiket használ
×
MADO
 x 

0

Termékkategóriák

Szolgáltatási feltételek Madohomeliving.hu webáruház
mado_logo_new_black

Általános szerződési feltételek


1. Bevezetés

Az oldal használatával, az oldalon történő vásárlással és bármilyen egyéb aktivitással Ön elfogadja a Mado Home Kft. Általános Szerződési feltételeit és kötelező érvényűnek tartja önmagára nézve. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Madohomeliving.hu webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatának feltételeit.

2. A Szolgáltató

Név: Mado Home Kft.
Székhely: 1131 Budapest, Topolya utca 4-8.
Levelezési cím: 1131 Budapest, Topolya utca 4-8.
Üzlethelyiség/Átvételi pont címe: 1136 Budapest Csanády utca 28/a 
Üzlethelyiség/Átvételi pont címe: 1135 Budapest Reitter Ferenc utca 33-37.
Képviselő neve: Korim János
Adószám: 25072428-2-41
E-mail cím: info [kukac] madopaplan.hu
Telefonszám: +36 70 415 3561
NAIH szám: 126617/2017

3. A honlapon folytatott tevékenység

Lakberendezési eszközök, szövetek és tárgyak kis- és nagykereskedelme. A webáruházunkban feltüntettet leírások és adatok tájékoztató jellegűek. A képek illusztrációk, a termékek színe és mintája részben eltérhet a képtől. A feltüntetett összegek nettó árak, és az áfát nem tartalmazzák. Az árak egy darab termékre vonatkoznak.

4. Felhasználási feltételek

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. A Mado Home Kft. a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Mado Home Kft. előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Deco Colours Hungary Kft. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Mado Home Kft. előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Mado Home Kft. fenntartja minden jogát a szolgáltatásainak, illetőleg az ezekkel kapcsolatos szerzői- és más vagyoni értékű jogainak minden elemére, különös tekintettel a madohomeliving.hu védjegyre, a www.madohomeliving.hu domain névre, az ehhez tartozó aldomainekre, a Mado Home Kft. által foglalt minden más domain névre, annak aloldalaira. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Mado Home Kft. adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Mado Home Kft. külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Mado Home Kft. által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Mado Home Kft. adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Felhasználó elfogadja, hogy a Mado Home Kft. a Szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

5. A honlapon történő vásárlás

5.1 Megrendelés menete:

- Bejelentkezés/regisztráció: A madohomeliving.hu webshopban a vásárlás meggyorsítása miatt nem szükséges a regisztráció vásárlói kosarának összeállításához, azonban a vásárláshoz szükséges adatokat ekkor is meg kell adnia.

- Webshopban elérhető termékek köre: A webshopon megkülönböztetünk készleten lévő és megrendelendő termékeket. Ezek a legutóbbi nap zárását követő adatokat tükrözik, a napközbeni forgalom okozta készletváltozások, csak a következő nap kerülnek rögzítésre. Az olyan termékek rendelése esetén, ami nincs készleten, azoknak a kiszállítási ideje eltérhet a megszokottól.  Ilyen termékekre leadott rendelés esetében kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségek egyikén.

Speciális termékek, igények, megrendelések esetében kérjük fáradjon be valamelyik üzletünkbe, vagy keresse kollégáinkat.

- A termék kiválasztása: A termékeket az Fő- és alkategóriákba rendezve találja meg. A termék végoldalon megadhatja, hogy hány darabot, milyen méretben kíván rendelni a termékből, majd a Kosárba tesz gombra kattintva hozzáadhatja vásárlói kosarához, melyet a bal felső sarokban tekinthet át, ha rákattint az egerével.

- Megrendelés: Miután ellenőrizte a Kosárba helyezett termékeit, ügyelve a megfelelő szín és méret választásra. A Megrendelés gombra kattintva választhat, hogy Regisztrációval vagy Regisztráció nélkül folytatja a megrendelés folyamatát. Mind a két esetben szükséges megadni a megrendelésért felelős Kapcsolattartó adatait, valamint a Számlázási adatokat. A következő lépésben a szállítási és a fizetési adatokat tudja megadni, ezt követően ellenőrzést követően adhatja le megrendelését. A megadott adatainak a kezeléséről az Adatvédelmi tájékoztatóban olvashat.

A webshopunkban kiválasztott termékeket házhozszállítással (GLS futárszolgálat), vagy üzletünkben személyesen tudja átvenni. Amennyiben rendelése eléri a 100 ezer forintot, úgy a Mado Home Kft. fenntartja magának a jogot, hogy előleget kérjen Öntől a rendelés 20%-át meg nem haladó összeghatárig.

5.2 Házhozszállítás:

Amennyiben a kiválasztott terméket kiszállítással rendeli meg, úgy várhatóan 5-10 munkanapos határidővel a GLS futárcég juttatja el Önhöz, ha a megrendelt termékek között nincs bútor. Bútor vásárlás esetén a szállítási díj Budapesten belül ingyenes, Budapesten kívüli szállítási cím esetében csak felárért cserében vállaljuk. Bútor szállítása esetében kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és értesítik a kiszállítás várható időpontjáról, Budapesten kívüli szállítás esetében annak díjáról. Fizetésre kizárólag készpénzben, utánvéttel van mód, az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnak vagy kiszállító/szerelő kollégáink számára. A termékek házhozszállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk. Az összeszerelést nem tartalmazza a szállítási díj. Személyes átvétel: Lehetősége van a megrendelt termékeket a cégünk budapesti showroomjában (1136 Budapest Csanády utca 28/a) átvenni.

6. Elállási jog

6.1 Általános rendelkezések az elállási joggal kapcsolatban

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. Amennyiben a vásárló eláll, a terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a 1132 Budapest, Csanády utca 28/a címre, "Madohomeliving.hu, Korim Jánosnak" címezve. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie. A Mado Home Kft. kizárólag kifogástalan állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú, mosatlan, az eredeti csomagolásban visszaküldött, az eredeti állapotoknak megfelelő elrendezésben, állapotban) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Szezonális termékeket csak az adott szezon ideje alatt (nyári-őszi-télitavaszi kollekciók) van módunkban kicserélni vagy visszatéríteni a vásárlási árat.

Amennyiben a 8 munkanapon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Deco Colours Hungary Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen elutalt vételárat a megadott bankszámlaszámra.

6.2 Sérült, hibás termék javítása/cserélése

A Mado Home Kft. minden esetben a legfontosabbnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az ügyfél igényeinek. Amennyiben azonban a termék mégis gyártási hibás, és ezt munkatársaink nem vették észre csomagoláskor, akkor a 1132 Budapest, Csanády utca 28/a címre, "Madohomeliving.hu, Korim Jánosnak" címezve, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, levásárolhatja annak árát. Ehhez előzetesen kérjük, írjon egy e-mailt az info [kukac] madopaplan.hu-ra, amihez csatolja a termék nyugtáját (akár telefonnal befotózva vagy bescannelve), és feltünteti a termék nevét a vásárlás idejét. A cserét csak az e-mailre való visszaigazolást követően van mód. Az Ön által küldött e-mailre két munkanapon belül válaszolunk.

A szállításkor törötten érkezett termékeket jelzésére azonnal a futárnak, vagy a szállítást végző kollégánknak, azt ezekben az esetekben természetesen díjmentesen kicseréljük!

7. Szavatosság

7.1 Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

7.2 Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártója általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.4 Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Mado Home Kft.
Levelezési cím: 1131 Budapest, Topolya utca 4-8.
Telefonszám: +36 70 415 3561
E-mail cím: info [kukac] madopaplan.hu

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1 Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Mado Home Kft.
Levelezési cím: 1131 Budapest, Topolya utca 4-8.
Telefonszám: +36 70 415 3561
E-mail cím: info [kukac] madopaplan.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
 - Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
 - Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
 - Bírósági eljárás kezdeményezése.

9. Tárhelyszolgáltató adatai:

Név:Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241.
Adószám: 14571332-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-909968
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 1 789 2 789

10. Az ÁSZF utolsó módosításának időpontja:

2018. szeptember 19.


Rólunk
Kapcsolat

 

Büszkék vagyunk arra, hogy az alábbi ügyfeleink minket választottak:

Rólunk

Cégünk, a Mado Home Kft. első osztályú, kitűnő minőségű szállodai textiltermékek gyártója és forgalmazója Magyarországon. A cég olyan családi vállalkozás, mely gyártóként generációk óta a textilipar kiemelkedő képviselője.

Bővebben

Kapcsolat

Cím:
1131 Budapest, Topolya utca 4-8

Email:
info@madopaplan.hu

Telefon:
+36-70 415 3561
+36 1 406 2861

JUMP TO TOP